Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Final Exam for 1st Semester...!

Assalamualaikum wbt. lama tak update blog. waaaaaaaaaaa. rindu rindu rinduuuuuuuuuuuu :') *over excited jap* well, aku busy sesangat sejak masok form 6. skrg pun exam dh nk dekat *nangis stres*, dgn hal family aku lg. tensionnya aku. ya Allah, bantulah hamba-Mu ini. amin ya Rabbal 'alamin.

Exam kitorg 4 hari je. tp, setiap hari tu kitorg ada krts. huaaaaaaaaaaaa *nangis* tak tertanggung jiwa ini nk jwab exam2 tu nnt. aku tak kuat nk hadapi semua dugaan ini. chewahhh. ahahahah. serious, aku nervous gler bla exam nk start. rasa mcm nk SPM skali lg jer. aku takut nk fail sbb aku tak nak repeat. bila repeat, duit pun melayang. setiap subjek, RM50. imagine lh sendiri.


jeng jeng jeng

tu TAJUK exam kitorg. seram tak seram tu? hahahaha. tu TAJUK, yg ni JADUAL...

sorry, kalau tak jelas...

haaa, tu dia, JADUAL EXAM aku tu. yg censored tu subjek lain lerrr. tu subjek2 yg aku ambk. stres tak stres jadual tu?  waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, relax, relax *breath in, breath out* skrg ni aku tgah study. disebabkan BORING and TENSION, aku update blog. lama gler aku tak update blog. rndu lh. yelh, nk texting dgn fruitheart, phone kne ambk dgn mak *nangis 5 saat* kne tggu lpas exam bru dpt phone. harap kn social media je kitorg contact. alhamdulillah, si fruitheart faham. erk, nnt aku cte ttg fruitheart aku tu kt entry yg lain, okay? hahahaha. well, tu je kot. okay lh, aku nk cuci mata kt social media jap. Assalamualaikum peoples :)