Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

BACK TO SCHOOL :)

assalamualaikum :) kita bersua di entry ini. chehh, hahaha. lama tak update blog. busy dgn final exam. time ni final exam kitorg dlm kumpulan. exam teori lg. aduhh, pening tgok krts je. dh lha prlu susun file. pnoh dh file aku tu. ermmm. actually, bukan sbb tu aku update entry. korg bace tak tajuk entry aku tu? jyeahh, aku jd budak skolah balik tu. haha. aku ambk form 6

:3

tu, permohonan form 6 aku. okay jugak lha masok form 6 jimat masa kt diploma. usahawan terkenal yg prnh bg ceramah kt giatmara aku ckap diploma susah nk dpt krja. degree bru snang, so mudah lg aku ambk form  6. habis 1 thun stngah, trus msok degree :) erm, tu je kot. aku dh ngntok ni. bye, assalamualaikum :)