Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Rashid Sidekkkk at Giatmara Stampin :)

assalamualaikum wbt :) sihat takk? aku sihat wal afiat je. perkembangan aku? badan semakin kembang. cheh, hahahahahaha. saufi dh balik kt kuchingggg! happy gler aku tgok dia kt giatmara td. dia dtg jmpa aku :) lagi satu, korg kenal tak Rashid Sidek? coach Lee Chong Wei tuu. dia pun g giatmara kitorg gak. best tak? jealous tak? jealous lha, jealouus lha. hahahahahaha *sombong jap....tak sombong ag* hahaha. smpt jugak aku mntk sign dia n b'gmbr dgn dia :D

his signature :)

with him and his wife. jgn jealous :P
tu je lha yg aku nk tunjuk kt korg. hahaha. jnji ade. assalamualaikum :)

*gmbr di ambil pada 11/4/2013*