Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Kebaikan merokok...

Assalamualaikum :) aku bosan skrg ni. esok dh turun klas balek -.- hahahaha. hidup prlu di teruskan. ilmu prlu di cari *eh, ape aku cakap ni?* *abaikan* okay, msti korg terbeliak tgok tajuk aku tu kan? *terbeliak la sgt* okay2. ni aku nk crite ckit.

Korg tau tak rokok pun ade kebaikan? ye lha, even tak bnyk tp ade kebaikan jugak. nk tau tak? aku list kan kebaikan merokok...

Awet Muda; semakin banyak menghisap rokok semakin awet mudaSbb ape aku cakap awet muda? di sebabkan merokok mengganggu kesihatan, ada yang yang mengatakan sebatang rokok dapat mengurangkan usia selama beberapa minit, maka dapat disimpulkan bahawa dengan menghisap rokok anda tidak akan menjadi tua. Mati muda bererti awet muda.

Anti RabiesRabies adalah penyakit yang boleh membawa maut akibat gigitan binatang seperti gigitan anjing. dengan menghisap rokok kita dengan mudah dapat menghindari gigitan anjing.Caranya; lari saja, dalam masa 2 atau 3 minit, kita dah semput dan tidak sengaja akan membongkok. anjing tadi menyangka anda akan mengambil batu. seperti yang diketahui, anjing takut kena baling batu, kemudian dia pun lari tak cukup tanah. so, selamatlah kita dari rabies.
Anti RompakanPencuri biasanya akan datang pada tengah malam atau awal pagi semasa kita dibuai mimpi. ok, semasa pencuri datang di tengah malam. tiba2 kita ter UHUK… UHUK batuk dan batuk. pencuri tadi mesti menyangka kita belum tidur. so, batuk kita menyelamatkan kita dari rompakan. hahahaha


SELAMAT MAJU JAYA x) peace yall ^.^v