Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

kebahagiaan :)

Assalamualaikum wbt. selamat pagi :) korg sihat tak? aku sihat je, as usual :D hmm, mggu ni kitorg ade minggu KEUSAHAWANAN kt giatmara kitorg. bosan sgt2. hari isnin, selasan rabu je best. sbb, hari isnin kitorg jmput penceramah luar. mcm boring je kan? tapi tak, penceramah tu kuat kelakar. kitorg gelak2 je time dia bri ceramah. best giler. ohya, dia tu usahawan berjaya *teruja sgt* 

hari selasa pulak, yg lepas rehat je best. ckgu dari giatmara lain yg bg ceramah. ceramah dia tak sbrapa. yg selingan tu kitorg gelak sakan :) dia sroh kitorg senarai 3 perbuatan baik n buruk kitorg. tp, lain2 krts lha. best, kitorg dpt tau prangai kwn kitorg yg sbnr :D hahahahahahaha

hari rabu kitorg buat simulasi. sorg jd org buta, sorg lagi yg celik. best game tu, lpas habis satu game tukar org pulak. seriously, kitorg enjoy sgt2. dlm pkol 11 cmtu, kitorg balik giatmara kitorg. ade ceramah, actually bukan ceramah. kitorg buat pembentangan ttg game tu. kitorg di bagi 7 kumpulan. game tu ade kaitan dgn usahawan. ttg kerjasama, kepercayaan trhdap rakan, bnyk lagi. ade baik, ade buruk. so, minda kitorg ttg usahawan n partnership ni terbuka luas. 

hari khamis, aku dtg pkol 2. pagi tu tak dtg. ambk result. nnt aku cte ttg result aku tu okay? dlm entry ni jugak. so, baca sampai habis.. 

hari jumaat, kitorg ade gotong royong. kitorg kemas bengkel blajar kitorg. lap mesin - dough sheeter, heavy duty mixer, oven, chiller, freezer. lap cermin, papan tulis, sapu lantai, gosok lantai *buang kotoran degil* buang debu2. penat giler siot! even kitorg krja sama, tp yg gosok lantai tu yg memenatkan. kitorg buat ala2 Cinderella. kesian kitog. lpas cuci smua tu, bengkel kitorg luas, bersih, cantik. hahaha. penat kitorg buat.

ape aku nk kongsi td ek? ohya, result aku. ni result aku

BM ~ B+
BI ~ A-
P.ISLAM ~ B
SEJ ~ C+
MATH ~ A
ADD MATH ~ C
PHYSICS ~ C
CHEMISTRY ~ C
BIOLOGY ~ C
TASAWWUR ISLAM ~ B
okay tak? alhamdulillah aku lulus n semua credit. tak sia2 usaha aku slama ni. nk tau tak, aku tak nervous pun sblm ambk result. msti korg ckap aku tipu kn, but, seriously aku mmg tak nervous. sbb aku tau aku ade blaja ke tak. alhamdulillah dgn keputusan aku ni, aku try apply maktab. kalau tak dpt pun, form 6 pun boleyy. hahaha. seriously, aku mmg nk jd ckgu. klau ambk form 6, peluang aku ambk course pendidikan cerah. 

erm, tu ke lha aku nk share, hope korg sudi baca :*