Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

hati kecil ku berkata-kata

assalamualaikum :) kita jmpa lg *lambai tgn* korg ape khabar? sihat tak? hope korg sihat. sbb aku always sihat *haritu je dmm -.-* hahaha. ptg2, cmni ape plan korg ek? erm. aku dok umah je lha. tkde wtpe pun. time ni aku tgah cuti. cuti ape? laaaa, kn aku msok giatmara. dari isnin sampai jumaat. erm, ape ek? aku lupa lha. tgok org memancing td. so, iklan kejap. hehehe :D haa, ingat dh. stiap hari kitorg blaja buay pastrt. ye lha, aku ambk pastry kt giatmara tu. ada masa, aku kongsi resipi dgn korg kay? hahahaha. tu pun, kalau aku ingat xD

hmm, aku nk tnye korg lha. ape korg rase bila korg d lyan cm budak 6 taun sdang kn korg dh besar pnjg? sakit ati kn? cmtu lhe yg aku rsa skrg ni. aku dh 18 taun n aku d lyan mcmm budak kecik. aku tak paham weh. aku bukan budak kecik lg. aku still kne kongkong. rse mcm dlm pnjra lha. seriously, smua yg aku buat kne kongkong oleh family n hubby aku. seriously? i'm a big girl now. i can be a lady actually! stress aku doh. rse mcm, arghhhh, bile lg aku nk bebas. asyik dijajah je. bosan tau tak? even family aku tau aku dh ade boyfie kn. but still, they treat me as if i'm a little chubby girl. sdeh aku tau tak?

aku dh besar, aku tau mne yg bgus utk aku, mne bukan. aku tau cmne nk jga dri aku sndri. dhtu, aku bukannya boleh buat kesalahan. salah sikit ke, trus kne tikam dhn bom. sakit tlinga aku dgr. tiap2 hari bnde yg sma je. aku bosan dbuat cmtu. kdang2 aku nangis sprg2. tkde spe yg pham aku. kwn2 aku pulak jaoh. ada yg plkn. ade yg krja. kitorg tak contact sgt mcm dulu dh. kalau tak, diorg tmpt aku meluah kn perasaan. lg2 kzen kesayangan aku tu. ape lha nasib dia dpt plkn. kalau tak, dh bnyk crite yg aku nk kongsi dgn dia. aku bukan nk aib kn sape2. aku just nk luah kn perassan aku yg t'pndam. lme tau tak aku pendam. scara jujur, dari aku start skolah menengah lg. mcm tkde org yg dgr kisah hati aku. kalau nk memberontal, takut kne cop anak derhaka pulak. kdang2 aku jd srba salah jugak. aku terpksa pndm kn perasaan aku demi nk jga hati org. org je yg tak prnh nk hargai pengorbanan aku. aku prnh di ponghir. aku prnh di caci, aku prnh di pukul. skrg ni pulak aku di dera scra mental.

they might see me laughing, having fun, smiling, giggling, all sorts of fun stuff. but deep inside my heart, i'm dying slowly. no one cares about my feelings. sometimes, i cry alone cause no one bother me. i like to be alone cause nobody wants to befriend me. i only need someome who willingly to take care of me, my heart, my feelings and most importantly, willing to clear my tears from falling of. hmmm, smpai bila lha aku mcm ni? takkan aku nk kawin pun takleh kot? taknk tmbh zuriat ke? the world is not being fair to me. yeah, nothings fair in this world. with the tears i had, i woke up from my nightmare and face the reality, how i wish the time stays when i'm having a wondeful dream. but, this is life. we need to face the reality of life that the world is not fair!

ya allah, bantu lha hambamu ini utk meneruskan hari2 nya dengan perasaan yg ceria. hapuskan lha tangisan hambamu ini. tabahkan lha hati nya utk menerima segala cabaran yg mendatang, amin, ya rabbal alamin....