Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

fever has come -.-

Assalamualaikum wbt :) lama tak jenguk blog kesayangan ni. fuhh fuhh *habuk* achuu. bersin pulak -.- semakin jadi lha pulak demam aku ni. semenjak dua menjak tiga sepuluh menjak ni, demam aku tak nak kebah pulak. dh prgi klinik dh. doktor bagi ubat antibiotik 3 papan. MESTI HABIS -.- ubat demam 2 papan. pastu, ubat kumur. diorg ckap mcm Listerine tp tmbah air suam. JANGAN DIMINUM. baik puan. menurut perintah. malas lha aku nak mkn antibiotik tu. bnyk sgt. mkn 2 kali sehari. huaaaaaaaaaaaa :'( *batuk* bila lha aku boleh pulih ni. erm, insyaallah akan sembuh. perlukan masa sedikit demi sedikit utk sihat kan? hahahaha. peransang utk diri sendiri. erm, ni je kot. lg pun aku busy skrg ni. ye lha, aku skrg ni masuk giatmara. tmpt tu dkat dgn tmpt krja abah, so aku tumpang abah aje lha. hahahaha, senangnya hiduppp. aku ambk kursus CONFECTIONERY AND BAKERY. sambil aku tggu result spm, aku msok giatmara. duit elaun aku dpt, ilmu pun aku dpt, kwn baru pun ada :) insyaallah kalau b'kesempatan, aku kongsi resipi aku dpt kt sne ek? korg cuba2 sndiri kt rumah. so, tu je kot. assalamualaikum :)