Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Talking To The Moon...

assalamualaikum, selamat petang :) *senyum awkward* waiting for sayang to send a text. kesian dia tolong bapak dia hari ni. hehe. xpe, aku sedia menunggu. lama betol lha dia mndi. wait, mungkin dia trus solat kot. hmm, xpe lha. okay2, stop crite pasal dia. mungkin korang dh meluat. haha. well, aku bosan sbnr nye. aku xtau nk buat pe. korg tolong lha akuuu.

be happy
well, i guess this is it ha? later i'll write again, no more idea. bye :)


much love; Shyu Neendy