Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Perkahwinan Campur :)


assalamualaikum wbt :) haha. saya kembali lagi di dunia blogger. sekian lama aku senyap *xde lha lama sgt* hari ni aku update blog aku. haha. hari ni entry aku pasal perkahwinan campur. reason aku update entry ni ialah mak cik aku yg chinese tu kawen dgn org melayu. hehe. tapi yg best nya mak cik aku tu, dia pasih 100% cakap MELAYU SARAWAK. aku bangga, haha :D mcm mne aku boleh terjerat dgn keluarga cina ni? ni aku nk cerita ttg salah silah keluarga aku sblh mak. nenek aku tu asal nya cina. dia ngn adik dia di angkat oleh org melayu sbb mungkin diorg xdpt nk hidup lama. adik dia di ambil blek oleh keluarga sbnr tp dia tak. sbb pe? tu aku x tau lha sbb pe. aku x tnye ngn mak aku sbb pe. tpi, abah aku cakap yg nenek aku sndiri xnk blek kt fmily dia tu. aku xtau lha btol ke x. malas nk tnye, hehe. nenek aku tak paham langsong bahasa cina tapi dia ada darah cina. nenek aku kawen ngn org melayu. dpt anak sorg *mak aku* so, kirenye mak aku tu mi cina-melayu. bwak ke kitorg, cina-melayu. adik aku yg lelaki tu sorg je muka da mcm cina2 ckit. aku ni cina xjd sbb aku gelap ckit. hehe. mata aku kecik ckit dari adik2 aku yg lain. hehe. okay2, ni antara gmbr diorg lha. enjoy :)

keluarga campur :)



EMPAT GENERASI 
aku syg dgn keluarga aku. even kitorg lain bangsa n agama tapi kitorg tetap rapat. walaupun kitorg hnya b'jmpa time perayaan CNY n hari raya, apabila kitorg b'kmpul msti kecoh :) tu yg aku suka dgn family aku ni :)