Owner Post Them Follow Dash



SyuhadaaDaud's
S Y U H A D A A D A U D

Bonjour!


Hello and welcome to SyuhadaaDaud's blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Him Again :'|


assalamualaikum pembuka bicara. hari ni entry aku pasal org yg aku paling syg. CAPITAL A! hmm. hari ni aku sedih sangat2. bayangkan selama 9 bulan aku tertipu. selama ini aku ingat nama dia AMIRUL FAIRUZ MUSTAPHA, tapi sbnrnya AMIRUL FAIRUZ ABDUL RAHMAN! aku ingatkan umo dia 20 tapi 24! okay. lpas tu dia cakap yg parents dia dh xda lg. skrg ni pun dia dok dgn kakak2 n adek dia. dia krja ngn uncle dia. okay, aku tak tau perasaan aku time tu. BERCAMPUR-BAUR sgt2. aku keliru, bngung, sedih, kecewa, kesian, semua ada! serious, aku buntu sgt2 time dia crita dgn aku time tu. at last, air mata aku yg dh aku tahan tumpah jugak. dia mntk maaf. aku dpt maafkan dia. aku mseh nk terima dia dalam hidup aku. sbb apa aku terima dia? sbb aku syg kan dia. mcm mna pun rupa dia, cara dia layan aku aku ttap nk kt dia. sbb bg aku, xda lelaki sebaik dia yg akan aku jmpa lepas ni. ada pun lelaki tu, tak kan dpt menandingi perasaan aku kt dia *aku nangis* dia mntk putus ngn aku. tapi aku xnk sbb aku perlukan dia dalam hidup aku. aku nak sgt dia sarungkan cincin dkat jari manis aku, jadi imam solat aku, jadi ayah kepada anak-anak aku, jadi pembimbing aku di saat aku lalai. aku nak dia. DIA; AMIRUL FAIRUZ ABDUL RAHMAN! aku x nk lelaki lain lg dlm hidup aku selain dia. mungkin bagi korg aku bodoh sbb aku mseh nk trima dia balik. tapi bagi aku, tu lagi okay drpd dia tipu ttg hubungan kitorg. daripada dia curang dgn aku selama 9 bulan! aku xxkesah apa yg korg nk cakap ttg aku, tapi AKU SAYANG SANGAT-SANGAT DENGAN AMIRUL FAIRUZ ABDUL RAHMAN!

i want you to feel like when we are not together one day...

this is what i feel when you want to leave me

aku tau family dia terumbang-ambing lepas parents dia meninggal dunia. aku paham sgt. dia cakap hidup dia susah and aku tak padan dgn dia. habis aku padan dgn sape? budak gemok ni padan dgn sape? kau je yg dpt trima aku apa ada nya. kau je yg paham semua masalah aku. aku prnh hidup susah dulu. aku tau perasaan kau. tapi, akhir nya kau xjd putus kan aku. aku tak tau sbb kau xnk lepas kan aku. yg penting kau sntiasa ada dgn aku. aku pun cmtu jugak. aku nk sentiasa dengan kau di saat kau susah n saat kau senang. kalau aku dpt nk bntu kau tu, aku mntk maaf sgt2. mungkin keadaan aku yg buat aku xdpt nk tolong kau. aku nk tgok kau sentiasa happy. aku nk kau sentiasa tersenyum. aku nak kau sentiasa bahagia di samping keluarga kau n aku. sbb aku syg kau sgt2. aku nak kau tau yg AKU AKAN BERSAMA DENGAN KAU HINGGA AKHIR HAYAT AKU!

aku tak nak kehilangan kau


i don't want our relationship to be like this rose